.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازداشت پنجمین عضو شورای شهر رشت و لغو جلسات شورا
شمال نیوز: جلسات شوراي اسلامي شهر رشت به دليل از حدنصاب افتادن كه ناشي از دستگيري‌هاي اخير تعدادي از اعضاي اين شورا مي‌باشد تا اطلاع ثانوي برگزار نخواهد شد.

شمال نیوز: جلسات شوراي اسلامي شهر رشت به دليل از حدنصاب افتادن كه ناشي از دستگيري‌هاي اخير تعدادي از اعضاي اين شورا مي‌باشد تا اطلاع ثانوي برگزار نخواهد شد.

اخيراً پنجمين عضو شوراي اسلامي رشت نيز با اتهامات مالي با حكم مقامات قضايي استان بازداشت شده است.

قبلاً و در اواخر بهمن ماه گذشته رئيس و يك عضو شوراي اسلامي و نيز در اوايل اسفند ماه جاري دو عضو ديگر شورا در همين راستا بازداشت شده بودند كه با احتساب بازداشت اخير، شوراي اسلامي شهر رشت از اين پس فاقد حدنصاب خواهد بود و تا اطلاع ثانوي جلسات آن برگزار نخواهد شد.

رحيمي رئيس روابط عمومي دادگستري استان گيلان در گفتگوي تلفني با خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي با تاييد بازداشت تعدادي از اعضاي شوراي اسلامي شهر رشت با استناد به تبصره يك ماده ۱۸۸ آيين دادرسي كيفري، از دادن اطلاعات بيشتر خودداري كرد.

اخيراً رهبري املشي نماينده مردم شهرستانهاي رودسر و املش در مجلس شوراي اسلامي در جلسه‌اي با اشاره به وقايع اتفاق افتاده در شوراي اسلامي شهر رشت گفته بود، وضعيت شوراي شهر رشت، حيثيت گيلان را خدشه‌دار كرده است./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مجتبی 24 اسفند 1391
خوبه فقط خدشه دار کرده!
نا شناس 24 اسفند 1391
آقا یکی هم به پرونده اعضای شورای قبلی شهر منجیل رسیدگی نماید چون یکی از اعضای فعلی عنوان می نمود پروندهای تخلف بسیاری را از بعضی اعضا قبلی و فعلی تهیه کردیم لاکن با پا در میانی بعضی افراد امکان بررسی آن را توسط مراجع نظارتی و قضایی گرفتن
شهروند 27 اسفند 1391
ای بابا تو شهر قائم شهر هم داستان همینه ولی کو گوش شنوا. شعار شهردار و شورا شهر در قائمشهر: بخور بخور -- لابی گری --اختلاس میلیونی -- رانت -- فامیل بازی در استخدام -- پست دادن به فامیلها --و ..... البته کسی هم جرات سوال کردن از اونها رو نداره. ول کن این حرفها رو ببین فوتبال چند چند شد.
نا شناس 28 اسفند 1391
خبری از بازداشت جدیداعضای جدید شورای قائمشهر بهمراه مسئول مالی " م ب " نزده اید.
آقای کارشناس مسئول بیماری خودش رابهانه نموده است وتقاضای انتقال به شهرداری ساری رانموده است.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.